![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
etiketter (typ tvättråd o.dyl) sökes
Jag skulle vilja sy en liten filt med etiketter som jag sätter i sidorna (kommer inte ihåg vad domma filtarna heter). Är det någon som har några eller vet var jag kan köpa? Har ju inte lust att sprätta bort från mina kläder. Det är till min lilla tös på 5-månader jag har tänkt att fixa till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Använd vanlig snedslå i olika färger, det måste inte vara just "tvättrådslappar", eller? Jag använder snedslå när jag syr mina snuttekuddar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tänkte allt på det...sen tänkte jag att jag kanske inte får så stor variation på det, men det får jag kanske. Jag kan ju använda satinband....dom finns ju lite bredare oxå. Ibland undrar jag om jag använder mitt huvud alls (skyller allt på sömnlösa nätter!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:40.