![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
kan nån föklara
ett mönster så att jag begriper..
kan ni snälla rara hjälpa mig..jag vill sticka mössa, vantar och sockar till en kompis som ska få barn när som helst men jag begriper inte en stickbeskrivning jag är helt hopplöst dum i huvet när det gäller sådana saker kan nån snälla förklara denna beskrivning så att jag förstår? http://www.garnstudio.com/lang/se/vi...d_id=5&lang=se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar du öronlapparna? Du skall vika upp resåren så att det blir en vikt kant, sen tar du mössan i knät med toppen mot dig och därefter plockar du upp maskor i vikningen så många det står i beskrivningen. Har jag svarat rätt och har jag förklarat vettigt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet inte heller riktigt vad som är problemet? Förklara vad du inte förstår så löser vi det!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ja det är öronlapparna
jag fastnar på öronlapparna fast det kanske ger sig då jag börjar men hur plockar jag upp,, ska jag plocka upp längst ut eller där vikningen är?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, plocka upp maskorna i vikningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:03.