![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sticka eller sticka?
Jag försöker lär mig själv att sticka men jag har fastnat på en sak. Det står i mönstret: Sticka räta, öka en maska i början av varje sticka såhär: sticka en maska rät, tag upp tråden mellan 1:a och 2:a maskan, vrid en och sticka den rät...
Tar jag upp tråden på vänter eller höger sticka? Vrider jag den genom att föra in stickan genom bakre maskbågen? Men hur stickar jag den till slut rät? Jag måste få hjälp, Hihi. Tack på förhand!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här http://www.tygisar.se/gor_det_sjalv.php?artikel=17 finns lite bilder som visar hur man ska göra - hoppas det är till nån hjälp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Aha, då var det alltså så lätt som jag misstänkte. Alla ord som klurade till det. Hihi. Tack så jättemycket för all hjälp!! Nu kan jag sticka vidare!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.