![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Prinsesströja
Ja nu har min lilla sessa ringt o beställt en lila stickad tröja med en prinsessa på med rosa klänning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du inte hittar:
Nånstans finns det på nätet ett "rutat papper" som har proportionerna av maskor som man kan använda för att rita eget mönster. Då blir tröjan alldeles kolossalt unik. ![]() Jag har inte länken på den här datorns favoriter, men jag har för mig att det har varit uppe här på sysidan tidigare så jag föreslår att du använder sökfunktionen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja jag var inne på att ta det den vägen (gjorde ju prinsens Bob tröja så) men tänkte först chansa o se om det var någon som hade ett färdigt mönster
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
http://www.ant-of-sweden.se/
Ant of Sweden har en del gratis korsstygnsmönster på sin sida, bl a änglar. Det kanske går att göra om en ängel till en prinsessa? Goolga på knitting graph så får du upp flera länkar till sidor med "stickpapper". En stickmaska är ju inte kvadratisk på samma sätt som ett korsstygn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
www.stickamera.se har en kategori bland sina gratislänkar som heter motiv att sticka, du kan ju kolla om det finns någon prinsessa där - jag minns inte på rak arm tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:07.