![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster på dukar
Finns det någon som kan tipsa mig om var jag kan hitta möster på dukar i lappteknik eller paperpiecing. Jag har hittat många fina quiltsidor på nätet, men för det mesta finns det bara mönster på vägghängda projekt eller täcken.
Många quilthälsningar Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej!
Visst är det kul med PP? Det är otroligt vanebildande. Titta på den här sidan: www.quilteposten.com Gå in under gratismönster. Jätemycket fint, både dukar och annat. Inger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Re: Mönster på dukar
Hej. Här är en länk som jag tidigare tipsat om. Den ligger under länkar på Sysidan också. :-) http://www.quilte.net/Webdesk/netbla...dWebside=28508
Där finns mycket smått o gott. Och på Norska också, så det är lätt att förstå språket. Hälsningar Anne-Marlen Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kompletterar med att "brikker" är detsamma som bordstabletter...
![]() A-M |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Quilte Posten är JÄTTE bra! Jag prenumererar på den from i år. Gå in på (Tips och ideer tror jag det heter) där finns en stallväska som jag designat och sytt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Re: quilte posten
Hej Birgitta.
Nu får du förklara. Quilteposten...prenumerera?? http://www.quilteposten.com Det är ju en hemsida! Och där hittar jag ingen tips o idé sida....? Förklara, gärna en länk från dej också ![]() Vill ju se din stallväska... ![]() /Anne-Marlen Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.