![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vår hälsning
skriver kanske inte så mycket just nu..
mycket som händer i livet, dotern är ganska sjuk, mycket kval tid med hästen o hundarna såklart. men har även haft data haveri o bytt operations system mm snälla de som jag brukar maila med, skicka ett mail med er adress så jag kan lägga in er i gen. så jobbigt jag har tom fått presenter, men inte kunnat skriva o tacka, för adressen finns bara inte snälla hjälp!! skickar en vårhälsning, så leran skvätter vår vink Pulver Troll |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tänkte precis på dig!!!
Hur går det med din häst?? Mmm, vilken härlig bild! Vill bara passa på att tipsa dig om att Gekås nuförtiden säljer hästgrejor och det har blivit jättepopulärt. Många vallfärdar från landets alla hörn för att köpa t.ex. täcken snorbilligt!! Kan tänka mig att du behöver en massa prylar som vi alla andra hästtokiga!! Há en fantastiskt mysig vår!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En vårhälsning till dig också med alla vårtecken.
I dag såg jag blåsippor för första gången i år. Bofinkarna är mer intresserad av att städa sina bostäder än att sitta vid fågelbordet och äta. Hunden fäller sin vinterpäls. Katterna fäller också. Hästarna likaså. Det är som en dimma av hår när jag borstar dom. Hunden släpar in grus nu då vägarna är blöta och leriga. Dammsugaren får jobba extra mycket då det är både grus och päls inomhus Men vad gör det. Våren är ju på G ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27.