![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() någon som vet var man kan hitta en billig provdocka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Blocket o tradera är bra ställen att hitta på. Eller gör en själv med silvertejp som jag o många med mig gjort. Under 200:- för tejp o fyllning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack för svaret hur gör man med silvertejpet då?
för så billigt lär man ju inte komma undan såg bilder här på sidan svårt att se hur man ska göra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag gjorde min efter bilderna o texten här inne. Det är bara att linda linda o åter linda. hihi
Kolla i mitt album så ser du fler bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fattar inte hur du fått av den har du klippt opp den eller?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag gjorde en sådan provdocka i silvertejp för några veckor sedan. Använd en lite längre t-shirt - formsy den så att den sitter tight (annars blir det veck). Ta hjälp av en annan att linda tejpen, ganska hårt.När lindningen är klar så låt medhjälparen klippa upp den i ryggen.Tejpa sedan ihop ryggen igen.Sy fast tyg i armslut och undersida så att fyllningen kan stoppas hårt!! Det går åt mycke fyllning!
Lycka till! Det finns några mycket smickrande bilder på tillverkningen av min docka på min sida. /Jennie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack för tipsen Jag skall få min man att hjälpa mig med silvertejp om inget annat så har man säkert roligt när man gör provdockan
Tack alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ![]() Man kan hitta billiga provdockor på Blocket.se men jag tycker inte dem är fina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Gör en sökning här på Sysidan; det finns en hel del trådar med folk som gjort lyckade köp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.