![]()  | 

| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... | 
 Bevakningar   
 Inställningar   
 Sök i forum   
 Forumregler  | 		

| 
		#1 | 
| 

| 

vitsig chat om syaskinstjuv

Vill dela med mig av detta chat-citat om en symaskinstjuv..  

![]() <?> Stal symaskin <?> Strax före 15 stal en gärningsman i 40-års åldern en symaskin från Huskvarna butiken på Storgatan i Linköping. Gärningsmannen uppges ha sprungit från platsen. <?> ![]() <?> måste sett kul ut <?> "Han tog korsstygn över storgatan." <agrajag> nej han zick-zackade över stora torget <?> enligt polisen <agrajag> sen sydde de in honom <agrajag> 2 månader för förargelseväckande broderi <?> han han aldrig STICKA särskilt långt <?> Det virkar lite skumt det där.. * agrajag har tappat tråden. <?> han hade STRUKIT omkring länge kring butiken innan han slog till tydligen * Puhlo räcker agrajag tråden igen <?> men spännande, man sitter som på nålar.. <?> Ingen mönstermedborgare precis... <?> Jag tänker inte ge mig in och nysta i den här diskussionen... <Puhlo> sax så mycket! <?> Pågår mycket otyg i den där stan. <agrajag> Du tar det till sin spets. <radiantx> ja... ändå känner jag ett stygn av oro över att jag missat nåt... <agrajag> Lite söm kanske löser problemet.  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#2 | 
| 

| 

*skratt*  

den var ju kul =)  | 
| 
		 | 

| 
![]()  | 

«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | 
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet | 

| 

| 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:28.

Linjär visning