![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Necessär Alvan hjälp !!!!
Hej,
jag blir galen !! Skulle sy mig en necessär enligt Alvans mönster, allt gick bra, sydde i blixtlås. Lade botten nedåt, lade blixtlåste mitt på räta mot räta och vek in kanterna så de möttes på mitten mellan botten o blixtlås. Nu blir det heltokigt när jag vränger den, det blir ingen ordning alls på detta, får inte till den snygga fyrkanten. Kan ngn förklara hur det kan blir så fel? Jag trodde bara att det var att peta ut hörnen, men de "fastnar på ngt sätt i varandra så jag får inte fram den fyrkantiga formen. Snälla ngn som gjort denna o förstår mitt problem - vad gör jag för fel??? Hälsar Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Alvan här...
Jag förstår tyvärr inte riktigt hur du menar för det låter ju som om du gjort helt rätt. Du kan inte ta ett foto så man ser... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
tack för att du svarade, nu är den nerpackad i sitt nuvarande skick,,,, jag tar ett foto när jag kommer hem ifrån aplerna så får du se... Hälsar Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:51.