![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Var hitta dekorsnöre/band och reppasspoaler
Hej, jag skulle behöva hjälp med att hitta en butik, gärna nätbutik där man kan köpa olika sorters dekorsnöre eller passpoaler, helst tvinnade som tunna (ca 3-10mm) rep i olika färger. Det behöver inte var med band för fastsättning på, jag syr fast dem för hand. Hemskt tacksam för hjälp!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Butiker som säljer båttillbehör har rep i massor av olika grovlekar och färger, vet inte om det finns någon sådan nätbutik, men om du söker på t.ex. rep så borde du hitta något.
För övrigt är det nog sybehörsbutiker som gäller. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-06-07 klockan 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok, tack! Kom på att hopprep brukar ha många roliga färger, Måste ju finnas någon som tillverkar repen dom man gör hopprep av, fast jag har inte hittat denna någon än...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:40.