![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Present till tjejen?
Hej!
Min okunnighet är stor. Men jag skulle vilja köpa en maskin till min tjej. Vad ska jag köpa. Det känns som en övre gräns går vid 4000, med en smärtgräns vid 5000. Hon vill kunna sy i gardiner, sofftyg, stretch och jeans och hon är nog inte lysande på konsten. Den behöver alltså tåla lite stryk och vara mjuk och följsam mot en nybörjare. I Jönköping har vi en Pfaff och en Huskvarna-affär. Hjälp mig, snälla ni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du har en bra återförsäljare i Huskvarna med han är jätte trevlig (järnia affären i rosen gallerian)
En Huskystar är ju billig med super bra. Det är ju igentligen en Huskvarna maskin med annat namn bara ![]() Gå in i och be han visa dig en sådan så hittar du säker något som ska passa din flickvän som kommer bli riktigt glad för sin present ![]() Bellatrix i Jönköping ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Varför inte ge ett presentkort så kan hon välja själv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är ingen kul att få presenkort är i : present: Gå dit tillsammans vet jag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för er hjälp!
Det blev en Husqvarna i affären i Huskvarna. En stabil en med en tuff display. Hon blev, självklart, mycket glad. Och nu löser hon gamla problem och syr så det står härliga till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Oj vad härligt när det blir kanon bra,och ännu bättre med överraskningar. Hoppas att vi kommer att få se lite av hennes saker som hon kommer att göra. Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:50.