![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Inspirerad
Har haft förmånen och att få befinna mig på sydostliga breddgrader i knappt en månad. Kommer hem kastar mig över datorn och skummar snabbt igenom forumet och alla bilder. Ååå, vilken skaparglädje och kraft det finns. (Bortser då från några mindre roliga och hätska diskussioner, men det hör väl denna typ av forum till. )
Tack alla, känner att jag nu åter flödar av inspiration. Vill inte annat än umgås med mina kära symaskiner. (Tyvärr kommer nu jobb och påskfirande emellan. Men snart så... ) Glad påsk! /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad bra!
Såg först nu inlägget. Roligt att du har så mycket glädje av syforumet. Mina bilder har du inte kunnat se för jag har inga. Men nu har jag köpt min kameramobil och hoppas snart komma med bilder. Provdocka saknar jag fortvarande. Hoppas din resa gick bra och att vi får dela någon upplevelse/erfarenhet du haft på resan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:50.