![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Interlude 435
Hej
Har nu funderingar på en Husqvarna Interlude 435 som det är mässpris på den här veckan kostar 6195kr (om de inte hunnit ta slut förståss). Vill nu veta vad ni tycker som har erfarenhet av en sån? Är nybörjare på detta så.. Är det ett bra köp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej
Jag köpte min interlud 435 i oktober och är väldigt nöjd med den! Den är enkel att använda och syr fina sömmar! Lycka Till / Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har visserligen en Interlude 445, men den är jättebra. Har haft den i 2 år och den har aldrig krånglat på nått sätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaren och vad kul att ni är nöjda med era maskiner. Det vart dock ändå så att när jag kom till affären så sålde hon ut de flesta av Husqvarnas maskiner med rabatt då det kommer nya modeller här i slutet av månaden så jag köpte en Platinum 775 för 8800:- Hade ångest en hel helg för att jag köpt en symaskin för så mycket pengar...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:33.