![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Äntligen....
Äntligen, i går startade lappteknikkursen igen efter juluppehållet. Har precis blivit färdig med mitt kalendertäcke, (tolv rutor med applikationer efter månaderna) och fått börja med ett nytt projekt.
Denna gången är det Kaffe Fassets bubblor i pastell som gäller ett jätteprojekt med mina ögon mätt men jag har hittat så vackra tyger och är helt klart fast i lapp-träsket. Men jag vantrivs verkligen inte... Jag får se om jag lyckas lägga upp några bilder på mitt kalendertäcke snart... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad roligt. Det ska bli spännande att se dina bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så får man ju inte göra... då vill jag ju se bilder!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
SKit oxå!
Tog precis fram digitalkameran för att göra slag i saken vad det gäller bilderna, men bara för att upptäcka att batterierna är slut... Min sambo har iallafall lovat att han skall hjälpa mig hänga upp täcket på köksväggen idag. / Sara |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu är bilden i mitt album
Nu finns det bild på mitt täcke under albumet lapptäcke.
Jag hoppas att ni gillar det.. / Sara |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ohh.. så kul att gå på kurs
![]() Ditt kalendertäcke är bara helt underbart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kalendertäcket är jättefint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.