![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Var köpa tjockare hobbyfilt?
Är på jakt efter hobbyfilt med tjocklek runt 5 mm. Någon som vet var man kan köpa. Gärna på nätet eller i Örebrotrakten, men annars är jag tacksam för info om var man kan få tag på det över huvud taget!
Vänliga hälsnignar Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet inte alls vad för kvalité de har men Tiimari här i Luleå har. Panuro, sljöd detaljer och cc hobby borde ju oxå ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej, tack, ska kolla Tiimari - Panduros är för liten (typ A4-ark) och CCHobby har bara vit... Men som sagt - ska kolla upp Tiimari!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Creativ Company har tjock filt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag lyckas bara hitta den vita? Vet du om de har fler färger?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu när jag tittar i deras senaste katalog så har de endast råvit och koksmelerad i 5 mm:s tjocklek men de har kraftig acrylfilt 3 mm:s i en massa färger. Skicka efter deras katalog så får du en bättre överblick på deras sortiment. Tänk bara på att i katalogen är inte momsen inräknad i priset.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:24.