![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Julgransmattan
Är äntligen färdig fast den har varit färdig ett tag men så är det att få in bilderna oxå tack tjejer för tipsen så jag fick den rund hihihi så har jag lagt in lite mer bilder kram suss
![]() broderierna en del har jag hittar men hjärtat och den lila musen och den lilla gubben med lykta kommer i från Linnéas art !! hel nöjd med henne broderier väntar tålamodigt på nästa kolliktion hihihi kram Senast redigerad av skumnorpan den 2004-12-08 klockan 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Vad fin mattan är. Är det juteväv du har sytt på? Jag behöver en ny julgransmatta och jag köpte en färdig sats för handbroderi men väven luktar förfärligt plus att den sticks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej äkta juteväv är det nog inte för denna sticks inte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja runt är svårt. Det kanske går bra om man sätter ett snöre på en nål i mitten och drar runt så man får diametern. Har aldrig provat på något så stort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:48.