![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Din sida
Undrar bara varför "I min syhörna finns" inte syns när man är inloggad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du måste gå till din sida och sedan klicka på hur andra ser din profil. där syns alltihop alla andra ser din syhörna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Syhörnan visas inte på "Din Sida", dvs den sida du själv ser. Tanken bakom det var att man oftast redan vet vilka prylar man själv har :-)
Men andra som kikar på din profil ser den. Du kan se denna sida via länken "Din profil som andra ser den". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Att jag inte såg den när jag var inloggad föranledde att jag trodde jag var ovanligt korkad
![]() ![]() Aj fasen man måste hålla reda på vad man själv har på sybordet, jag får väl sätta dit en minneslapp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du kan titta när som helst vad du har i din syhörna klicka på din sida ,i högra hörnet klicka på hur andra ser din profil och där ser du allt du har lagt på din syhörna inte behöver du någon lapp inte .
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:29.