![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Husky lock 680CD ...
hejhej
vad ska man köpa en babyllock evolve eller en huskylock 936? eller ska man ha separata maskiner för overlock/täcksöm. och vad är Husky lock 680CD för någon maskin? såg en annons på en sån men hittar inte info om den någonstans!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är flera som haft problem mer Huskylock 936, bland annat jag. Därför rekomenderar jag inte den, även om jag även vet flera som tycker den är bra. Jag skulle rekomendera att titta närmre på Pfaff 4862 som jag gillar, den har också täcksöm/coversöm.
Om du har plats och råd så skulle jag köpa två maskiner. Inte för att det är jätte jobbigt att skifta över mellan de olika sömmarna, men det är ju trots allt smidigare att inte behöva göra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Instämmer lite med Alvan, två maskiner är smidigare.
Vill du ha en Husqvarna kan jag verkligen rekommendera Huskylock 910 eller lillasyster 905. Enkla att förstå, lätta att trä och syr kanonfint. Komplettera detta vid behov med en separat maskin för täcksöm. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:07.