![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Redigera länklistan
Hej!
Jag tycker att länklistorna är riktiga guldgruvor, men att de har ett inte alltid så logiskt upplägg. Vissa länkar finns med flera gånger, tex Gittes tygkälla som både finns med under rubriken "Gittes tygkälla" och under rubriken "Tyger". Jag hade föredragit om länkarna hade stått i bokstavsordning istället för efter vilket datum de lagts in, och att länken haft samma namn som företaget eller hemsidan. Då är det ju även enklare att administrera om man får in tips om en länk som redan finns med, eller om något företag ändrar adress. Vad tycker ni andra? /Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja!
Jag håller helt med dig, det är svårt att hitta och man tappar ganska snart intressset. Trots att det är en riktig guldgruva som du säger.
Att kunna söka bland länkarna skulle också vara trevligt... // Linnea |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
håller med till fullo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Ska kolla igenom länklistan
Jag ska ta mig en titt igenom länklistan och primärt ta bort de som är dubbelregistrerade, sedan får vi se om vi tillsammans kan komma överrens om vad som är mest logiskt när man söker mm.
Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej ulrika jag tycker att alla länkar som har online shopping borde sammlas under en rubrik som tex " online shopping " då menarjag där du kan beställa och betala med kort.Som det är nu får du leta överallt för att hitta dom .Medlemmarna skall också kunna lägga in länkar där.det skall vara worldwide.Beskriv länken med dess rätta namn
och i korta ordval vad som säljs tex tråd,symaskiner,quilt ,böker Senast redigerad av axyzvslut den 2006-02-02 klockan 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja jag tycker oxå det är jobbigt med "namnen" på en del länkar. Står kanske bara "tyg" på 10 olika ställen och den ena länken är till Furulunds, en annan till Stoff och Stil osv... Och det problemet har jag haft i flera av kategorierna. Blir lite besvärligt att direkt finna vad man söker...
Men länksidan är som sagt guld värd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:44.