![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Albumet försvann!
Hej hej! Jag försökte lägga in kort på min senaste ask och då råkade visst hela mitt album försvinna. Kan man få tillbaka det? En annan sak jag inte förstår är varför ett kort går att publisera men ett annat kort taget med samma kamera på samma ask i samma ljus blir för stor! Blir glad om jag får hjälp. (speciellt med att få tillbaka mitt album). //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad gäller albumet får du nog kontakta moderatorerna. Skulle tro att du får göra om det men du kan ju fråga vad som hänt. Antingen mejlar du direkt eller så skriver du i forumet Sysidan som moderatorerna har extra koll på.
Vad gäller bilderna så måste du gjort något annorlunda, antingen vid fotograferingen eller när du sparat bilden. Visserligen kan bilder bli lite olika stora beroende på motiv m. m. (enkla med lite färger tar t ex lite mindre plats) men så jättestor skillnad kan det inte bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
kan ju hända att det bara blir en liten skillnad, och att storleken är precis på gränsen. Om du har paint kan du ändra storleken till nån procent midre bara så går det nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, ja det var inget fel på tekniken. Det var den mänskliga faktorn (jag) som felade. "Hittade" mitt album igen! Tror jag har löst bild frågan också. Jag har mycket kvar att lära när det gäller datorer. //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
vad skönt
![]() jobbigt om hela hade varit väck! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:15.