![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Symaskinssidafrån Estland eller Lettland?
Hej! Jag hittade en sida från Lettland eller Estland för ca ett år sedan där man bl.a. kunde köpa symaskin jättebilligt men jag har glömt vad sidan hette. Det var ett mindre företag med lager i landet. Är det någon som har nåt tips på vad företaget kan heta? De hade lager i antingen Riga eller Tallin.
tacksam för hjälp Hanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan det vara denna butik kanske? http://www.rdeshop.se/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
De letar antagligen efter den här sidan
https://shop.kl24.ee/masinad_seadmed...ent/0/&lng=14/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipsen! Jag hittade sidan och den heter armator/armastore! Tyvärr hade de inte maskinen jag ville ha i lager längre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ArmaStore är superbra. Har du mejlat de och frågat om dem ändå inte ha maskinen liggandes på lager? Jag kan varmt rekommendera deras kundtjänst. De svarar snabbt och trevlig och är snabba på att komma med förslag enligt budget. Info@armastore.eu om du bestämmer dig att kontakta dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack! Det var ju ett tag sen nu men det skadar inte att fråga! Kul att du har bra erfarenhet av dem. De verkade väldigt bra när jag kontaktade dem för nåt år sedan så bra att få det bekräftat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:49.