![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Skjorttyg
Vart finns riktigt skjorttyg att köpa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag såg några (en 5-tal) på myrins tyger Övre husargatan göteborg. Vävda mönster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det stämmer, myrins hade några riktigt fina tyger. Hade...
![]() Engelska ebay har mycket. Acorn säljer till privatpersoner. På min hemmadator har jag en massa länkar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kollade på Acorn och de hade mycket!! Så mycket att nu vet jag i te hur jag väljer!! Har tagit en onlinekurs på Craftsy om hur man syr en skräddad skjorta och vill ha ett bra tyg. Vill ha ett vitt tyg med bra lyster och som det syns ör ett riktigt skjorttyg. Vad väljer man då ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En sykompis skrev till dem och förklarade vad hon skulle göra och fick eller fick köpa tygprover innan hon beställde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Vilken internetadress har Acorn? När jag googlat lite snabbt kom en massa annat som heter Acorn. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:41.