![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nån som vet vad detta är?
Jag har i min ägo denna apparat och har inte en aning om vad det ät för nåt/vad den används till - nån som vet?
Överdelarna är rörliga, alltså spetsarna går att för mot och från varandra. Den fanns med i ett parti som jag köpte från en nedlagd syateljé så jag gissar ju att nåt med sömnad är det - men vad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan det ha något att göra med stickning? Det var i alla fall min första tanke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det finns en fin etikett på maskinen. Den går inte att läsa på fotot men om du gör en sökning på nätet kanske du hittar leverantören och produkten?
En bildsökning på google gav en kille med pistol bland annat, som liknande bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sökt har jag gjort ett flertal gånger men inte fått fram nånting - så därför tänkte jag att det finns kanske nån här som vet!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ge oss ett foto på etiketten då så får vi försöka nu när du gjort oss nyfikna och ingen verkar kunna svara.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ser nästan lite småläskig ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:10.