![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Har nu surfat runt och tittat på många olika märken och modeller av symaskiner.
Är det någon som har erfarenhet av Pfaff Essential eller Pfaff Ambition Line 1.0??? Är det bra maskiner? Läser att de har mycket olika sömmar men hittar ingen bild över vilka? Letat bland trådarna här på forumet men har inte hittat så mycket info om Pfaff maskinerna, håller de samma kvalité som övriga märken. Många frågor och funderingar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här har du en länk till stygnen:
http://www.pfaff.com/se/media/ambiti...mbition_SV.pdf På Pfaffs hemsida hittar du information om de maskiner som de säljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Observera att även stygnen till Ambition 1.5 finns i en kolumn så titta i kolumnen 1.0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för informationen :-)
Det blev ingen Pfaff maskin utan en Husqvarna Viking Opal 650. Köpte den igår på Mässan så jag har bara hunnit provsy lite, men den känns jättebra o rolig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Blev nyfiken så var tvungen att kolla och oj så många fina sömmar din nya maskin har!
Törs man fråga vad du fick ge för den på mässan? Husqvarnas jubileumsmaskin hade de rätt bra rabatt på när jag var på mässan i Borås. Ser att symaskinswebbshoppen och symaskinskungen tar 6025 kr för den nu. Jag har svårt att bestämma mig i mitt val av maskin och har varit så anti mot Husqvarna men denna maskin hade väldigt många fina sömmar som tilltalade mig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja den har många roliga sömmar, och känns bra att sy med. Nu har jag hunnit prova den lite mer och jag känner mig nöjd.
På mässan fick jag betala 5995 kr, jag hade tur att få den sista maskinen de hade med sig :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.