![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Någon som vet vad det här är för Singer-modell?
Någon som vet vad det här är för Singer-modell? Jag är nämligen på jakt efter en instruktionsbok, men det är ju svår när jag inte vet vilken modell jag ska leta efter. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tror jag har identifierat den som en Singer Model 206. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den är inte svår att förstå sig på.
Spaken Du kan föra upp och ner är för att ställa in stygnlängden. Även backa ska Du kunna göra med den. Den här maskinen syr ju endast raksöm Spolar gör Du vid handhjulet. Här kan Du köpa en manual http://www.sewusa.com/Sewing_Machine...ion_Manual.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänk på att inte använda vanliga symaskinsnålar i Singer 206. Nålarna den ska ha kallas 206x13 och är lite kortare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tror att det är serienumret om du inte har
hittat det på någon annan plats på maskinen. Serienumret skvallrar även exakt år när den är tillverkad. Återförsäljaren brukar ha listor på alla maskiner om du vill veta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag vet tyvärr inte vad de e för modell, men måste bara säg WOW vilken skönhet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.