![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hjälp är min OL död??
Min OL slutade plötsligt att fungera idag. Vredet rör sig inte och går knappt att dra runt för hand heller.. Går det att fixa, eller är den död :-(???
Tacksam för all hjälp!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det hände mig också för ett tag sen. Jag skruvade isär den och sprayade med 5-56 tror jag det var, på alla delar som rörde sig.
Och så borstade jag ur allt ludd, hade sytt mycket i velour så det var en del som behövde komma bort. Nu går den perfekt igen. Sen är ju frågan hur mycket man vågar göra själv, men jag ringde min reparatör och han rekommenderade detta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Enligt reparatören borde det gå att fixa, men det blir dyrt... Ska se vad de svarar om garantin, annars får jag helt enkelt prova pilla själv. Hoppas hoppas garantin gäller!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:58.