![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hjälp... Var kan jag köpa möbeltyg?
Jag söker tyget på soffan på bilden. Var kan jag hitta det? Bilden är från Vallilas hemsida. Jag har dammsugit hela nätet efter det. Även skrivit till Vallila utan att fått svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du tänkt dig på nätet? i så fall finns bla tyg.se, ohlssons tyger.se, rosahuset.se
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vallila har personer som ansvarar för olika produktområden, deras epostadresser och telefonnummer finns på hemsidan. Hemsidan kan läsas på finska, engelska och ryska, inte svenska. Försök kontakta någon på engelska så kanske du får napp. Jag skulle använda telefon om de inte svarar på email.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hopplöst!!!
Tanken var att jag skulle hitta det på nätet. Jag har kollat Vallilas hemsida och jag har skrivit mejl till dem utan framgång, ännu. Jag ska jaga vidare. Kanske någon tygaffär kan beställa hem det. Nu är det ren prestige att jag ger mig inte förrän jag hittat det, om jag så ska köpa soffan och skala av den tyget.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:37.