![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
vad fodra gardin med?
ska sy hissgardiner till vardagsrummet (vill inte det egentligen men killarna ser inte när de spelar tv spel på dagen) så jag har gått med på det. men vill ju inte att den syns så mycket. Den ska rullas upp på stav så den blir osynlig ( så mycket som möjligt) Nu såg jag att tyget har ett tryck som inte är så snyggt på baksidan.. så blir det ju inte så snygget med en rulle heller som ju visar baksidan när den är upprullad på staven. trots att tyget är ganska tjockt
Tyget har även mönster som är helt vita och då gliser det ju igenom. Alltså är det fodring som gäller? men med vad? Räcker det med ett vitt tyg typ lakansväv eller något? och inte dyrt heller för har redan spenderat ganska mycket på tyget... ![]() vitt? Fönstersmygarna är helt vita, putsade vita gamla höga fönster så jag vill inte att det ska synas så mycket när det är upprullat. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25.