![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
"Lurv"fleece sökes!
Söker lite "lurvigare" fleece. Inte teddy utan mjukare förmodligen. Tänk er Molos fleecejackor- de är i lite lurvigare fleece.
Var hittar man det på metervara? Antingen i fysisk butik i Stockholm- norra västra delen- eller i nätbutik. Det är äldste sonen som önskar...och Mamma är ju lycklig när han vill ha det man syr...! Men nu saknar jag alltså tyget! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har du tittat hos Tygcentrum i Sundbyberg och Kilotex i Veddesta? Båda brukar ha mycket fleece. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
japp, fast det är ju inte "vanlig" fleece jag vill ha utan en lurvigare typ, kanske heter den Pilé??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Micro Frottéfleece fanns hos Stoff o Stil 2009. Kollade bara just den katalogen nu så jag vet inte om det finns längre. Jag köpte det då och den är både lurvig o mjuk, jättehärlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Stoff och stil har också en variant de kallar för lyxfleece. Jag upplever iofs att den fnasar rätt mycket i kanten när man precis klippt till den och brukar därför alltid vika två gånger innan jag fållar, men det är möjligt att det hade slutat trilla av hår när det som är precis i ytterkanten hade trillat av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kan det möjligen vara denna typen?
http://www.tyg.se/Tyger/Klaedtyger/W...88927&p=188927 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:45.