![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jag har ett problem. Mina absoluta favoritjeans har börjat paja, eller för att vara helt ärlig, langsamt falla i bitar. Det är stora slitytor pa de vanliga ställena som jag tänkt göra nagot at:
- Vid fickorna pa framsidan - Pa rumpan osv... Nagon som har ett förslag pa hur jag kan göra detta snyggt? Det behöver inte vara osynligt, langt därifran, bara lite enhetligt och snyggt, och pa ett sadant sätt att jag kan sy dit fler lappar allt eftersom. Jag har funderat pa att köpa sanadär lappar att laga med som finns att stryka pa lite överallt, men de kan man bara tvätta i 30 grader, och det är om nagot ett problem, da jag vanligen tvättar mina jeans i 40-60 grader. Hjälp mig rädda mina älsklingsjeans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar klippa sönder gamla jeans till lagom stora lappar. Gärna jeans som passar i färgen med de jag ska laga. Sedan har jag lappen på insidan av byxorna och så syr jag med trestegssicksack. Det blir ganska snyggt och det håller bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.