![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Foder i brudklänning
Vilket foder är bäst att använda i en brudklänning av ganska tjock polyesterduchess? spelar det någon roll om jag väljer viskos eller acetat? Någon som vet vari skillnaden ligger??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skillnaden ligger i känslan och pris. Jag använder alltid acetat. Tycker inte det är värt de extra pengarna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Även jag brukar använda acetat.
Men när et gäller en brudklänning så är det känslan som är viktigast och man har en ursäkt att lyxa till det lite extra - så då skulle jag nog köra viscose. Men det är verkligen tycke och smak |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
och jag använder inget annat än viscose och är djupt olycklig över hur få som har det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag föredrar viskos eftersom det blir mindre statiskt än acetat.
Men jag har alltid föredragit att jobba i ickeplastiga material... /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag använder också helst viscose.Det är ju inte lika klibbigt och elektriskt. Helt klart ett skönare foder och lägger man ner så mycket jobb som på en brudklänning är det ju helt klart värt pengarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:42.