![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Kriterier för vilken reklam som visas här?
Tittade som vanligt in här på Sysidan idag och ser till min förvåning reklam i högerkanten där colombianska lättklädda tjejer poserar. Därunder en partnerblänkare för barnsidan.se.
Hur väljs och sammanställs den reklam som visas här ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Den du såg kommer från Google. Den kan vi påverka såtillvida att vi kan spärra sådan reklam som vi inte finner lämplig.
Jag har själv inte sett den reklamen du talar om men dyker den upp igen kan du se vilken länk den har och rapportera så kan vi spärra den eller om jag ser den själv förstås så kan jag åtgärda det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hmm.... undrar hur reklamen ang "Snygga singel tjejer" (http://www.single-baltic-lady.com) ter sig då i detta sammanhang?
Iofs utan bild, men ändå, tror inte att det är något nån av oss på denna sida är intresserade av (och skulle vi vara det så kan vi nog hitta den infon nån annan stans). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Neoma, den länken är borttagen nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
varför är annonserna så små? ibland är dom svåra att läsa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Annonser om Polska fruar har väl inte så mycket här o göra heller? Hitta En Polsk Fru
Vackra Polskor Söker Kärlek & Äktenskap. Se 1000-tals Foton! www.RussianEuro.com Eller denna... Hitta Din Thai Kärlek Vackra Thai Kvinnor Söker Kärleken. Träffa Din Dröm Kvinna Här! www.ThaiLoveLinks.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:27.