![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kaffe Fassets "Näsdukshörn"
Hej! Jag skulle så gärna vilja få tag på de randiga tyger som använts i Kaffe Fassets lapptäcke "Näsdukshörn". Det är ju några år sedan så de kanske inte är så lätta att hitta längre... Är det någon som vet var man skulle kunna köpa dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret, det fanns ju jättefina tyger där! Vet du om det är dyrt att köpa via utlandet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, visst finns det fina tyger!
Jag har inte varit aktiv med tygköpandet på några år, men när jag köpte ifrån USA var det klart värt det om man jämför priserna i de svenska shopparna. Från USA så skickas tyger i ett kuvert som kallas Flate Rate Envelope (USPS Global Priority) det kostar och rymmer ca 7-8 yard tyg. Kolla respektive sidas "shipping info" för fraktpriset. På detta tillkommer tullavgift. Och jag har handlat flertalet gånger ifrån båda dessa shoppar och det har alltid fungerat bra! Några som är mer aktiva i USA-shoppandet kan säkert fylla på med fler tips! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:35.