![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Har fått ett hyfsat erbjudande via Brothershopen på två maskiner samtidigt men det handlar om mycket pengar ändå och jag kan inte bestämma mig...
Är den så bra som jag tror eller vad tycker ni brother-ägare därute? Har några dagar på mig att fundera och behöver lite för och emot-hjälp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en Brother Innov-is 1500 och är väldigt nöjd med min maskin. Mycket bra brodermaskin och så är den helt fantastisk att sy knapphål med. Syr dock inte "vanligt" med den, det har jag andra maskiner till. Men där är ju många fina, roliga sömmar på den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag har en och är riktigt nöjd med den. den syr och broderar bra och är kul att sy på
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaren,
Nåt ni som har en har retat er på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag kan faktiskt inte komma på nåt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har en brother Innovis 4000 och är jättenöjd med allt, utom frammatningen, men det kan vara ngt som är fel som går lätt att åtgårda, vet ej? Det blir nästan alltid en "trådhärva" i början och jag får dra i tyget för att den ska mata vidare, ngn som har en aning om vad det handlar om?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:11.