![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lite nyfiken på era alias...
Jag har fått en brokig samling bekanta på nätet under min senaste barnledighet
![]() ![]() Jag blir lite nyfiken ibland - blir inte ni det? Varför heter ni det ni heter? Själv heter jag Memmel av den enkla anledningen att min son heter Emil och kallade sig själv för Memmel till en början. Det är för övrigt också en del av loggan på mina kläder, som jag syr till barnen. Nu är det åter till jobbet (ska hålla föräldramöte på torsdag, så det är lite att göra inför det). Skönt att kunna ta en sysidan-paus... ![]() Må så gott! Hälsn. Anette... eller Memmel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag älskar Japan så jag ville ha ett japanskt namn och valde därför Kurenai som är japanska och betyder karmosin (crimson på engelska). Tog det av flera anledningar, rött är en av mina favoritfärger (syns om inte annat på mitt hår...), det är namnet på en tuff och vacker ninja i anime serien Naruto, det är en mycket bra låt av det japanska bandet X-Japan och så tycker jag det är väldigt fint...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag heter Eva och på rövarspråket blir ewowa, sedan blev det bara wowa och det heter min hund också
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag heter Agnetha i verkliga livet men här heter jag Koocachoo vilket är en låt av min stora idol Kylie Minogue. Ingen bra låt egentligen men jag gillar namnet. Mitt bloggnamn är något annat och eftersom man inte får marknadsföra sig vågar jag inte skriva ut namnet här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag heter helt enkelt Helene B...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vårt hus heter Berga
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:20.