![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
pysselkvällar i Jönköpingstrakten
Hej
jag är nyinflyttad till Hillerstorp som ligger ca 1 mil utanför Gnosjö. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra som känner för att träffas en gång per månad kanske och pyssla ihop, fika lite och lära känna varandra. Man blir så inspirerad av andra och vad dom skapar. Vem är då jag.. jag är en tjej på 26år som alltid har haft hantverk i mitt liv. Mamma har virkat och broderat mycket och mormor var sömmerska innan hon gick i pension. Själv håller jag på med det mesta, stickar, vikar, broderar, syr och väver. Jag har gått på folkhögskola med textilinrikning i ett år och har då fått lärarledda timmar i alla de hantverk jag pysslar med så jag har inga problem att lära ut allt jag kan.. Sedan har jag läst på textilhögskolan i två år.. men läser just nu till civilekonom istället.. Bor i lilla Hillerstorp med min sambo och tar gärna emot pysslande gäster.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Sofia!
Jag är på! Dock sysslar jag mest med smyckestillverkning för tillfället, då jag fått erbjudande om att sälja till en lokal butik. Annars syr jag också väskor. Tycker det är jätte kul att ha sällskap när jag pysslar,dock har jag inte många med samma intresse i bekantskapskretsen (brukar bara bli mamma ibland som också gillar att pyssla ![]() Jag bor strax utanför Jönköping och är lika gammal som dig. Hör av dig om du är intresserad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Det spelar juh egentligen ingen roll vad man gör på pysselträffar, utan det är bara trevligt att inspireras av andra. Så jag är defenetift intresserad.. åt vilket håll bor du? Jag har bil så jag har juh inga problem att ta mig någon stans, och jag tar gärna emot folk om du vill ta dig hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag bor precis söder om Jkpg, så blir ju ännu närmare dig. Ca 5,5 mil till Hillerstorp såg jag. Jag har också bil så inga problem för mig att hälsa på dig heller.
Du får gärna maila mig på accessoeramera@gmail.com så kan vi prata mer där! /Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jag bor några kilometer utanför Värnamo.
Jag är gärna med på pysseldag om det annordans någon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Bor i Jönköpings län och har väl en timme till själva Jkpg så hade varit kul =) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.