![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Baklängessöm på HQ Classic CI21
Hej forumet
Jag har Husqvarna Classic CI21 men med manualen för 21 A. Ser att 21 A kan sy baklänges (vid tex avslut och säkring av söm) via att man trycker in en knapp på den översta rattarna till höger. CI21 har inte denna ratt och jag undrar hur man gör för att köra baklänges på denna maskin?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du nån spak att fälla ner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jepp, antar att man väl kan göra på det gamla viset, att bara
ta lös, vända på tyget och köra tillbaka... Funderar bara på om maskinen har någon speciell funktion ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nä en backfunktion finns nog, har du ingen bruksförvirring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jo, för modellen CI21 A, och den maskinen ser annorlunda ut som jag skrev när jag startade denna tråd. Verkar som om den är byggd lite senare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Du skrev att du hade en spak. Prova sy den och för upp spaken, då kommer den förhoppningsvis att sy baklänges.
Om så inte är fallet. Fota bilder på maskinen o sätt in så kanske vi kan kan klura ut det tillsammans. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:12.