![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fästa
Hejsan!
Jag köpte en CoverPro för någon vecka sedan än så länge funkar det fint men några frågor har jag stött på som jag hoppas någon av er duktiga människor kan hjälpa mig med. 1.Hur fäster ni med era CoverPro när ni börjar och slutar. 2.Trådspänningen ska ju släppa när man lyfter pressarfoten men inte den undre tråden, hur gör ni då? Det skulle vara snällt om någon förklarar för mig. Annika trugen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket!
det var en givande film. Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej,
Jag skulle vilja ställa en följdfråga. Har just skaffat en coverpro och undrar över det där med att starta mitt på tyget. Är helt med på hur jag stannar mitt på tyget och hur man fäster då. Vilket även visades tydligt i filmen ovan. Men vid startpunkten, det nämndes bara kort i filmen. Hur gör man där? Kan jag klippa av alla fyra utan att oroa mig? Eller menar man bara de tre nåltrådarna och att gripartråden ska fästas? Känns som att om man klipper av allt finns risk att det repar upp sig efter tvätt. Tacksam om någon orkar förklara detta. //Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Jag brukar dra ner trådarna på avigsidan och knyta ihop trådarna, det känns mera rätt att göra så./lapplotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tycker att det är lite klurigt när man syr i något lurvigt material där trådarna gömmer sig i tygets insida. Men det är väl garanterat en teknikfråga där jag inte kommit på exakt vilken jag ska dra i för att få ut rätt.
Tack för hjälpen i alla fall //Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:35.