![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
HJÄLP **Inställning Cover pro 1000**
Mina barn har rattat på inställningarna på min cover pro 1000. Jag har redan sytt flera fina t-shirts i dyra jnydesign tyger som gått åt pipan pga för tajta halsrigningar. Har skippat sömnsmånen
![]() Vad ska tråspänningen vara?! Diff och stygnbredd?! VORE så himla tacksam för hjälp - ger snart upp..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej.
Det här är inställningarna jag har på min Cover pro. Inställningar från v 3 - 3,75 - 4 - 2,75. Hoppas att det hjälper dig. Berit |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Vad har du diffen på?! När du fållar i trikåtyg vad använder du då för inställningar. ps ska skriva upp dessa siffror nu ifall olyckan är framme igen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har Diffen på drygt 1 och stygnlängden på nästan 3.
Jag syr mest konståkningskläder och fleecejackor, baby o barnkläder. Den inställningen är perfekt till tunna "sladdriga"konståkningstyger med stretch, men även till trikåtyger, tycker jag. Andvänder nål 1 och 3. Hoppas att du får till det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om du bandkantar...vad har du för inställningar då? Skruvar du ner skruven ovantill någonting eller så?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:49.