![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Jag har varit mycket i tallin o vet att de har fina tyger där. Nu åker jag till Riga, men har bara en
![]() Gó sommar på Er alla lenmargret |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vill gärna veta var du var i Tallin och gärna lite köptips
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag besöker alltid Gamla staden i Tallin, där finns hattmakare, sömmerskor, massor med vackert stickat, ja, mycket hantverk överhuvudtaget. Jag hade vid ett av tillfällena förmånen att möta Hillary Clinton med följe!!!! Innan jag förstod att det var hon.Lin och bärnsten är stora varor, och alla vackra blommor som säljs på sommaren.I Gamla staden är det färdiga produkter, men som ger massor med inspiration.
Bakom det stora hotellet som reser sig högt över allt (man ser det när man går av båten) ligger det moderna, för tygköp söker jag mig in i de regionerna. Jag handlar även hud- och badartiklar där, baserat på havssalt. Rekommenderar även SPA-vistelse i Estland, det var främsta anledningen till mitt första besök där. Helt fantastiskt underbart. Lite rörig information, men hoppas att det ger Dig något i alla fall. Vårligen lenmargret |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.