Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-05-10, 19:45   #1
lenmargret lenmargret är inte uppkopplad

Lightbulb TygKöpställen i Europa

Hej! Jag har varit mycket i tallin o vet att de har fina tyger där. Nu åker jag till Riga, men har bara endag på mig där och vill naturligtvis ha lite förhandstips om tyg- sybehöversaffärer, kan tänka mig att de har fina linnetyger och lite annorlunda knappar. Jag vet att det finns ett stort varuhus/köpcenter som är inhyst i fem zeppelinare från första världskriget och dit skall jag, men som sagt någon tyg/sybehörsaffär är högt på önskelistan. Jag vill inte komma hem och höra kommentaren "Men var Du inte dit??????"
Gó sommar på Er alla lenmargret
lenmargret är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 06:24   #2
syfantasten syfantasten är inte uppkopplad

Jag vill gärna veta var du var i Tallin och gärna lite köptips
syfantasten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 18:00   #3
lenmargret lenmargret är inte uppkopplad

Jag besöker alltid Gamla staden i Tallin, där finns hattmakare, sömmerskor, massor med vackert stickat, ja, mycket hantverk överhuvudtaget. Jag hade vid ett av tillfällena förmånen att möta Hillary Clinton med följe!!!! Innan jag förstod att det var hon.Lin och bärnsten är stora varor, och alla vackra blommor som säljs på sommaren.I Gamla staden är det färdiga produkter, men som ger massor med inspiration.
Bakom det stora hotellet som reser sig högt över allt (man ser det när man går av båten) ligger det moderna, för tygköp söker jag mig in i de regionerna.
Jag handlar även hud- och badartiklar där, baserat på havssalt. Rekommenderar även SPA-vistelse i Estland, det var främsta anledningen till mitt första besök där. Helt fantastiskt underbart. Lite rörig information, men hoppas att det ger Dig något i alla fall.
Vårligen lenmargret
lenmargret är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.