![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Transferpapper för laserskrivare
Hej Jag letar efter transferpapper (Iron-on) som man kan använda i laserskrivare. Papper för bläckstråleskrivare finns ju nästan överallt, men jag har ingen sådan... Är det någon som har en aning om var man kan köpa sådana papper, och kanske tio stycken till att börja med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror inte det finns. Laserskrivare blir för varma för att det ska fungera. Tyvärr :-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Får du reda på om det finns så meddela gärna, jag har också "bara" laserskrivare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kollade på ebay och där fanns det en hel del, så nu har jag lagt ett bud (på ett papper från Australien!)
![]() I Sverige har jag bara hittat typ 100-pack och som man måste ha en speciell värmepress till. Åtekommer med info om och hur det funkar när jag prövat dessa. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
laser, transfer |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.