![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hur hitta grossister???
Jag har fått en del broderingsförfrågningar, och det skulle vara roligt att köra lite på hobby-nivå. Nu undrar jag var jag kan hitta handdukar och tröjor till bra priser. Har ingen aning om var jag ska börja leta eller hur. Alla tips mottages tacksamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är nog svårt att hitta grossister om du inte har ett företag. Men om du tänker dig att producera saker för försäljning så är det är inte svårt att registrera en enskild firma, och gör du det så kan du bli kund hos tex Textilhuset Swelogent. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ursäkta jag lägger mig i förgående svar men bara undrar hur man registrerar enskild firma? Samt vad kostar det??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
prata med Skattemyndigheten, tror inte det är dyrt alls. // Lena K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du kan registrera dig via internet kostar ca 1000 kr
lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Textilhuset Swelogent - vad säljer dom? Find det adnra grossister også som er bra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:51.