![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Någon som shoppat från MG-tyger?
Jag behöver köpa på mig enfärgad jersey och lite annat och undrar hur MG's tyger håller efter tvätt? Någon som har erfarenhet och kan tipsa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har beställt en del därifrån. De har lite skiftande kvalitet på sina tyger. Är ju rätt billigt så man hittar inte den bästa kvaliten där men den är helt okej. Man får det man betalar för.
Om du är ute efter riktigt bra kvalitet tycker jag att du ska titta på Hilcos tyger. De säljs av www.neanobelle.se och www.tygpyssling.se. Ganska dyrt men superbra kvalitet som håller tvätt efter tvätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också beställt därifrån. Bl.a mönstrat bomullstrikå som jag har tvättat flertal gånger och håller sig forfarande lika fint. Har även köpt andra trikåtyger och har bara gott att säga om deras tyger.Och även en mycket snabb leverans, oftast inom en vecka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt enfärgat sweatshirt-tyg, både med flossad insida och utan, och den har varit jättebra. Den utan flossad insida har jag i en tröja som är använd jättemycket, säkert tvättad 1 gång i veckan i snart 1 år och den är fortfarande riktigt fin, något blekt (svart) men inte alls farligt.
Jag har också köpt något mönstrat jersey på rean som också har varit bra. Många av de billiga tygerna är ju restlagers-tyger och behöver inte alls vara sämre kvalitet för att de är billigare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bara positivt
Snabb leverans och bra kvalitet, har funderat på att besöka deras butik på Orust!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:00.