![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jag hade en liten bit landskapstyg i teflonbelagd bomull från Jofotex. Köpt mest på prov. Nu när jag äntligen bestämt mig för att sy barnförkläden så är det tyget slut och jag kan inte köpa mer av det.
Jag har letat mig trött efter annat vaxdukstyg med intressant/fint tryck och till rimligt pris (helst inte mer än 150 kr/m.). Någon som har ett bra tips? Jag bor i södra Skåne så webbshop/postorder är att föredra. Stoff och Stil har jag redan varit på men där hittade jag inget. Det mesta var PVC och/eller gick inte att tvätta i maskin och det vill jag inte ha. Det ska vara av typen PU eller teflon. Absolut PVC-fritt. Jättetacksam för alla tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker att Åhlens många gånger haft fina sådana belagda tyger. Men vet inte om de har något nu eller passande mönster.
På syfestivalen vet jag att det varit någon firma som enbart sålt textil vaxduk men kommer tyvärr inte ihåg namnet. Kanske finns de online? Och att någon annan kommer ihåg vad de heter? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:51.