![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Daisy 335
Någon som vet var man kan hitta bruksanvisning till Husqvarna Daisy 335 eller kanske bara tala om hur man lyckas ställa in mönstersömmarna på densamma?
Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det nåt sånt här du letar efter?? http://www.husqvarnaviking.com/se/me...ide_090520.pdf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I bruksanvisningen står det så här: sömmarna ställs in genom att vrida på sömväljaren, dvs den övre ratten.En färgmarkör flyttas med när du vrider och på så sätt visas vilken söm som är inställd.
OBS: kontrollera att nålen står i översta läge när du vrider.. Med den undre ratten ställer du in styglängd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har för mig att det är så här:
De orangefärgade sömmarna ställs in genom att dra ut den undre ratten som jag tror ska vara inställd på den orange färgen. Hoppas det var till lite hjälp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för hjälpen. Vi kom på hur man gjorde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:25.