![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Joggingtyg
Hösten är här och dottern vill ha joggingbyxor i rak modell INGEN mudd.
Var hittar jag prisvärd joggingtyg?? Gärna lite roliga färger. Ska INTE vara plysch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff & Stil har ju en hel del. Det jag har köpt därifrån har varit bra kvalitet och det finns en rad olika, tyvärr tror jag att de bara har enfärgat, men det kanske går bra?
Har även köpt från Gittes nu, men inte hunnit sy och använda den än så jag kan inte säga något om kvaliteten. Däremot hade de inte så många olika färger av den kvaliteten som jag ville ha, tjock och "luddig" insida, men det kan vara att jag var lite sent ute eftersom de flesta andra som syr själva tycks ha sytt höst och vintergarderoben färdigt redan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Även om Gittes inte har på sidan färgen eller tyget du söker så kan du skriva o fråga! Jag har köpt tyger på det viset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:18.