![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Har nu skapat mig ett litet huvudbry. Vet inte om jag ska köpa en Brother Inno-Vis 900 i Sverige eller en Brother 750E från England. Priset är ungefär densamma, men hur är det att beställa från England? (Sewing Machine Direct) Vad skiljer egentligen de 2 maskinerna åt?
Tacksam för alla tips och råd jag kan få. //Nettan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
900 har en broderiyta på 10x10 cm medan 750 har 13x18 det är en stor skillnad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag kan inte svara på symaskinerna men jag har köpt maskiner från SMD. Det är inga problem att handla därifrån. De är mycket serviceminded och svarar på alla frågor och funderingar. Även efter köp då något inte fungerat har de varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Jag har bara positiva erfarenheter och rekommenderar dem varmt.
Jag har betalat med visa och inte haft några problem, men om man inte vill det har bankerna e-kort som är säkra så att man inte behöver lämna sitt kortnummer. Lycka till med din symaskin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
verkar som Englandspriser med VAT 15% omfattar Sverige också? så enda kostnaden är frakten som tillkommer eller? verkar krångligt att handla på postorder från england,tyskland ! hur gör man
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I dom trakterna skulle jag rekomendera Skövde... Liten bit att köra med servicen är kanon både där o via tel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skulle nog hellre beställa från sverige och av en handlare irl för den kunskap o service du får där får du inte om du köper en från england. Jag vet att priserna lockar.
Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Man får bra service och kunskap även om man köper från SMD, och jag har fått bättre service än hos ett par irlbutiker. :P Men självklart om man känner sig att man inte är bra på engelska, så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:18.