![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Mjukatyger.se
Hej!!
Är det någon som beställt från mjukatyger.se? Hur lång leveranstid är det? Jag beställde och betalade in för 1 vecka sedan och när jag loggar in så står det fortfarande "inväntar betalning" Har mejlat de om en annan sak men inte fått något svar ![]() Så vad har ni för erfarenheter av de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns någon tråd om detta företag om den inte är bortplockad. Sök i forumet. Personligen tycker jag att det är ett dåligt, eller rättare sagt uselt, företag även om de har fina tyger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sökte men fick bara upp en tidigare tråd men den var mest om deras tyger.
Ja, jag kommer absolut aldrig beställa där ifrån mer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Oj....jag som tänkt beställa därifrån! Kanske man inte vågar göra...sökte lite o fick upp lite mera negativt....synd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, det är synd för de har ju jätte fina tyger. Ska bli spännande att se hur och när jag får mitt ag har beställt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tycker det är lite olyckligt att ni bara går efter det negativa som har varit. Om jag förstod det rätt så var det en rad olyckiga omständigheter som gjorde att det blev en massa fel då. Varför inte ge henne en ny chans. Vem säger att det skulle vara lika illa nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag köpte tyg av dem på mässan och när jag kom hem och mätte tyget var det kortare än vad jag sagt att jag skulle ha. Men fullt betalt tog de. Dåligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.