![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tyg med ryska dockor, var hitta?
Hej,
jag letar efter tyg med motiv av ryska dockor. (gärna jersey men allt går bra) Någon som vet vart man kan köpa det? Från svensk webshop eller fysisk butik ![]() (vill inte beställa från usa, har hittat det där redan ![]() Såg också att stoff och stil har ett med kinesiska dockor, men det har jag också redan köpt av. Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket
![]() Vet ni fler sidor med jersey eller andra färger / större mönster mottages gärna fler tips ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns ett tyg på Stoff och stil i Malmö med ryska dockor. Jag vet inte om det finns på hemsidan, men det finns i affären. Det är rött eller mörkrosa bomullstyg som inte är elastiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack så mycket, ska ner till Malmö på fredag så hoppas jag hittar det då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vet att du redan hittat lite sånt från usa, men om man söker efter matryoshka eller matrioshka så får man nog upp de flest träffarna på engelska. Som ett tips för er som vill vidga chanserna.
![]() http://printerpiemaker.blogspot.com/...ka-fabric.html Älskar förresten 3:e tyget på denna sidan, men kan inte hitta hos reprodepot som författaren hänvisar till. Så det måste ha tagit slut. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:34.