![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Resesymaskin, eller begagnad enkel maskin
Hei,
Forlåt at jeg hopper inn så her. Min flickvän behøver antigen en enkel og billig begagnad symaskin til 3-4-500 kr i Vesternorrlandstrakten, eller en resesymaskin (ny eller begagnad). Har googlat och kollat på alle auksjons- og annonssiter men vi hittar inte alls nånting passende. Jysk, Panduro, Kjell & Company eller Clas Olsson har inte resesymaskiner. Nån som har tips eller råd om vart vi kan leta, eller rentav en gammel resesymaskin som vi kan få köpa? Senast redigerad av Norbaggen den 2009-06-28 klockan 14:48. Anledning: stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tyvärr...
det är väldigt svårt att få tag på bra symaskiner om man inte vill eller kan betala så mycket.
det finns JÄTTEBRA begagnade äldre symaskiner men de kan kosta 800-900, om de fungerar och är bra. dessutom säljs de fort så man måste vara inne på sidorna dagligen och kanske ändå vänta en månad för att hitta en bra... om hon bara ska sy ett par gardiner eller så så vet jag att det finns en billig på rusta. kanske 900 kr. mitt bästa tips är att fråga släkten om någon har en maskin den inte använder |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Takk, jeg tror du har rett :-)
Vi har mycket små sybehov så jeg vet ikke ens om vi skal legge en tusenlapp på en maskin. Har forsøkt at sy for hand men prosjektet blir for stort for det. Det er typ et par gardiner og lite annat smått. Ingen som vet vart man får tak på en resesymaskin? Hvilken sorts affärer de finns i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Måste det vara en resesymaskin? Kanske lättare att få tag på en billig vanlig maskin titta in på blocket Jag såg denna annonsen under västernorrland, kan det vara nåt http://www.blocket.se/vasternorrland...a=4&w=1&last=1 Kolla även ikea, netto Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hei, det måste inte vara en rese/minisymaskin men en sådan kanskje er billigere. Tradera-maskinen du linket til har vi kollat opp, den er sold.
Netto og Ikea er bra tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Till alla på budget rekommderar jag beg symaskiner över ny symaskin från stormarknad.
Men då ska det vara beg från en symaskinsaffär inte från privatperson. Då får man en symaskin som har haft service och har garanti. Det finns knappt resesymaskiner som är värda namnet. Symaskin är inte direkt någonting som man tar på resor, och de som gör det har specialväskor med hjul för sina maskiner. ![]() Då är det bättre att köpa en vanlig symaskin som tål lite mer. Beg = bättre. Du förstår, man köper dåtidens mellan-dyra symaskiner istället för dagens värsta skräpet för samma peng. Men i vilket fall som helst: alltid provsy först!!! Om affären vill inte låta dig provsy då kan man förstå varför! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:35.